vesti

ISTRAŽIVANJE MEDIJSKE PONUDE U SRBIJI

"Istraživanje medijske ponude u Srbiji" je najnovije Libekovo istraživanje, koje je sprovedeno u periodu od 10. do 20. maja 2019. godine.
IZDVAJAMO

Libek: Država treba da odustane od najavljenih subvencija za taksi udruženja

Libertarijanski klub – Libek oštro se protivi najavljenim subvencijama za taksi udruženja u Beogradu.

"Istraživanje medijske ponude u Srbiji" je najnovije Libekovo istraživanje, koje je sprovedeno u periodu od 10. do 20. maja 2019. godine.

Ovo istraživanje nam pomaže da bolje razumemo i unapredimo medijsku ponudu u Srbiji.

Online upitnik je popunilo ukupno 559 ispitanika, prosećne starosti 24 godine.

Istraživanje pokazuje da su novinski tekst i video reportaža medijski formati koji najviše odgovaraju targetovanoj publici. Otprilike, jedna polovina ispitanika se informiše tako što ima aplikacije na telefonu (najčešće N1, Blic), dok se druga polovina informiše tako što direktno posećuje sajtove portala i online novina. Istraživanje pokazuje da društvne mreže igraju značajnu ulogu u informisanju.

Najveći procenat ispitanika na linkove sa vestima odlazi sa Facebook-a (70%), Instagram-a (17%) i Twitter-a (10). Značaj Twitter-a u informisanju značajno raste sa godinama.


Kada je reč o preferencijama šerovanja, politika, kultura i sport su najčešće deljene teme na mrežama.

Koordinator istraživanja bio je Nikola Jović, naučni saradnik Libeka, a samo istraživanje sprovedeno je u sklopu naše Akademije liberalne politike 8.

Istraživanje je dostupno i možete ga preuzeti ovde.